VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

fredag 8. november 2013

På fargejakt til soverommet



Etter tre år med bruk begynner de hvitmalte veggene å blir klare for et nytt strøk med maling. Jeg hadde hele tiden en plan om å bruke en farge på veggene, men ble ikke enig med meg selv (eller mannen, haha). Har kikket litt på fargekartene til Fargerike og liker Kanin som er i greige-fargekartet fra i fjor. Lurer på om det blir dystert da? Hmmm... Klarer liksom ikke å se for meg noen andre farger heller. Vil helst beholde de andre tingene som de er.







1 kommentar:

  1. hvor har du kjøpt den kommoden som står under bildehyllene? utrolig fin!

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)