VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

onsdag 16. mars 2011

På ønskelisten: Kartell Mademoiselle

Oui oui. C'est amour.

Det var love at first sight da jeg og mannen kom over en slik stol på Hadeland Glassverk. (Vi ble forelsket i stolen altså, ikke i hverandre. Det vil si, vi var allerede forelsket i hverandre, hehe.) Stolen var liketil på salg og satt ned ganske mye, men siden det var bare én gikk vi fra den og det var hjertesorg. Jeg ville nemlig hatt to, en på hver ende av spisebordet. Dette er noen år siden og jeg har liksom aldri glemt den stolen. Den kommer i en rekke forskjellige design og farger og her er noen favoritter i dag.


Design av Moschino

Missoni-design av Phillip Stark, jeg liker spesielt den sorte og hvite.



Chinese red og chinese blue

Akk ja, jeg må nok skaffe meg sparegris.

1 kommentar:

  1. Slike har jeg ikke sett før! Så spesielle og flotte!


    Klem til deg :o)

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)