VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

onsdag 9. mars 2011

Min første award!

Så utrolig hyggelig! Jeg har fått min første award, fra Humlebo. Tusen tusen takk!


Ettersom jeg har skjønt så skal jeg nå fortelle 8 ting om meg selv? Vel, here goes!

Jeg
* eier ikke grønne fingre, men vil så gjerne, noe som av og til gir tragikomiske planteresultater
* er ekstreeeeemt utålmodig
* er ganske (ok, veldig) rotete
* er ikke overbegeistret for romantisk shabby stil med mye dilldall
* har limegrønt badekar fra 60-tallet
* elsker støvsugeren, det er det husholdsapparatet jeg ikke kunne klart meg uten (ref. rotinga over)
* kan hekle og er faktisk ganske god til det, men kan overhodet ikke strikke
* har en skikkelig mammamobil som heter Loppa, fordi den kan romme uante mengder loppisfunn

Mon tro om det er meningen at jeg skal sende awards videre? Det må jeg i så fall komme tilbake til, vet at det er flere som fortjener det hvertfall. :)

Ha en strålende onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)