VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

fredag 4. mars 2011

Hit og dit - kokos ommøblerer og organiserer

Det tar tid og komme seg ordentlig inn i et hus og se hva som fungerer og ikke fungerer. Det lærer jeg hver dag.

I dag har jeg skrudd av den ytterste høye hyllen på hylleseksjonen jeg bygget til storebror og bært den opp på loftet. Der fungerer den som stoffhylle og jeg har alt stoffet mitt brettet sammen i den. Kjekt.

Når jeg fikk fjernet den høye hyllen på rommet til storebror virket det mer romslig med en gang. Note to self, ikke ha høye brede bokhyller på små rom, det gjør de enda mindre. Siden jeg fjernet støtten under enden på benkeplaten, har jeg stablet en rad med bøker oppunder midlertidig. Hehe, storebror kommer til å synes at mamma er tullete.



Jaja, jeg er på jakt etter passende ben. Jeg skal også henge opp vegghyller over seksjonen så han får mer oppbevaringsplass og plass til å sette legoen unna lillesøsters klåfingre.

Også har jeg malt to strøk på bordplaten til lekebordet til lillesøsterrommet, den rosafargen ble bare så herlig, jeg gleder meg til å vise den frem.

Enn så lenge får dere et lite glimt av bordplaten, jeg tror den vil gjøre seg knall mot den gule veggstripen jeg skal male.

3 kommentarer:

  1. Hei, så koselig bloggen din er, her legger jeg meg til som følger. Kikk gjerne inn til meg på bloggbesøk om du har lyst også. Kjøkkenet ditt er jo bare så fint, godt å ha så god plass da;) ha en fin helg videre. Hilsen Wilhelmines blogg

    SvarSlett
  2. Hei igjen!


    Er veldig enig med deg i at det tar tid å se hva som funker og ikke, utålmodige med sliter med det samme ;o)


    Gleder meg til å se resultatet.


    Herlig kveld til deg :o)


    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelige komplimenter og ny følger! Det liker jeg. :)

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)