VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

tirsdag 22. mars 2011

Et par sofaputer til en søt elleveåring



Mottakeren liker turkis og hvitt, så da fant jeg disse stoffene i samlingen og sydde to puter i dag. :) Synes det hvitmønstrete stoffet er så kult, synd jeg snart er tom for det. Tror det var fra et sengetøy jeg kjøpte for 4 år siden. Det turkise boblestoffet er fra et sengetøy fra Ikea.

2 kommentarer:

  1. Fine stoff og heldig mottaker!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Super søte puter. Gøy å pynte opp rommet med de.

    Så gøy at du også har tapetsert skoskapene. Ble supert. Gøy du likte det.

    Klem:)

    SvarSlett

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)