VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

fredag 12. november 2010

Spesiallaget seksjon til rommet til storebror

Ikea har kommet med en ny barneromsserie som jeg liker veldig godt. Den heter Stuva og kommer i glade farger.

Spesielt godt liker jeg denne kombinasjonen med skuffer, hyller og benkeplate som de små kan bruke som pult. Det eneste problemet for oss er at de er 50 cm dype og rommet til storebror er veldig smalt og vi kan absolutt ikke ha noe dypere enn 40 cm der.



Derfor har jeg gjort litt research for å lage en tilsvare hylleseksjon og i går handlet jeg hobbyplate til benkeplate oppå på byggevaren og en bokhylle fra Bestå på Ikea. Vi hadde en lav seksjon fra Bestå fra før og dette sammen skal utgjøre en lignende kombinasjon som denne. Stay tuned for i kveld blir den nok ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)