VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

tirsdag 9. november 2010

Peiskos

Jeg kan nesten ikke komme over at vi holdt på å beholde den 50 år gamle fæle monsterpeisen som stod i huset da vi overtok det. Heldigvis har jeg en mor som ikke er redd for å si det hun mener, og hun mente altså at peisen måtte ut.

Takk mamma!

Etter å ha trålet diverse varmefag-butikker og byggevarehus, falt valget på et dansk merke som heter Termatech. Modellen vi valgte er liten og nett (men med stor varmekapasitet) og heter TT1Z. Jeg liker det rene og litt uvanlige kantete designet. I tillegg til å ta så liten plass som mulig i vår ikke altfor store stue, er den pen å se på.


Fra en kald morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)