VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

fredag 12. november 2010

Jeg har bygget nesten ferdig! Og et snapshot av storebror sitt rom

I dag fikk jeg skrudd på benkeplaten jeg skjærte til i går kveld. Skal kappe til og lage "topp" på skuffene av furuplank slik at de går helt opp til platen, her skal det skjæres ut håndtak slik som på Stuva-serien, også skal jeg male de forskjellige skuffetoppene i festlige farger.



Storebror er knallfornøyd og såå stolt.

Slik ser det ut:


Her må dere se for dere skuffetoppene i glade farger. 



Resten av rommet. Storebror skal få halvhøy seng til jul slik at vi frigjør gulvplassen til lek.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)