VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

mandag 10. mai 2010

Tapetperson, jeg?

Jeg har lenge vært veldig skeptisk til å hive meg på tapetbølgen siden jeg mener det er en kortlevet trend som vi kommer til å angre på når man står der og skal skrape ned tapeten.

Vel, det var inntil jeg oppdaget denne siden med utallige fantastisk tapeter.

Jeg leker litt med tanken på å ha opp en tapetvegg bak sengen vår på soverommet, og disse er ganske lekre i grunn.

Hva med denne bak sengen?


Jeg elsker trær.


Denne var jo bare helt fantastisk.


 Alle bildene er lånt fra www.wallpaperdirect.co.uk og her kan man finne alle tenkelige flotte tapeter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)