VELKOMMEN HIT


Håper du liker det du ser, og får inspirasjon! Og kom gjerne med en kommentar, ellers ser det bare ut som om jeg prater med meg selv.

lørdag 13. oktober 2007

Høystol-pute



Ja da var mitt lille "spennende" prosjekt ferdig! Det var dette min kjære foreslo at jeg skulle sy! Det var ikke en dataduppeditt-holder, eller noe annet mannete, men en stolpute til høystolen til knerten! :D

Vi har høystol hjemme, og tilhørende pute (kjøpt), men så var jeg på Barnas hus her om dagen og kom over den samme stolen til kun 100kr!!! Denne ville gjerne svigermor ha hos seg, og da må jo den også få pute.

Kjøpte akrylbelagt bomull på Åhlens i dag, og satte i gang! Tegnet mønster etter puten vi har fra før. Foret med Mysa-dyna fra Ikea. Den dro seg og dro seg og krympet seg sammen så jeg skulle til å slenge hele greia ut av vinduet :sinna: Men ikke pokker om det dyre (!) Åhlens-stoffet skulle gå tapt, så etter diverse justeringer, fikk jeg ut dette resultatet! Litt "rynkete" (vil ha overtransportør!!!!!) fordi foret trakk seg sammen og ødela, men ellers er jeg ganske fornøyd!

Her er resultatet, og sammen med originalen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du vil legge igjen en kommentar :)